CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday 19 March 2011

:: Makan2::




Tepat jam 10.30 malam tadi, kami sekeluarga yg terdiri dari family akak saya,my parents,fmily abg saya, campur2 sume skali adela dalam 14 org. kami semua g makan sup gearbox yg 'mantop' skali kat muo ni...walawe,mmg 'power' sey sup nyer,mau terangkat kami semua makan.bukan setakat sup jek,ade jugak smpingan spt kailan ikan masin,tomyam,kuey tiow kungfu...peh,mmg menjilat jari la org ckap mknan nyer.Semua makan tak toleh kiri kanan,tunduk jek,hahahaha...lapar la kate kan. 
Lepas jek kenyang,kami ke Funfair..ermm,dekat2 ngan area situ gak la.fuh,rasenyer berpuluh thun gak la saya tak jejakkan kaki ke funfair.dulu mase kecik2 funfair 2 la yg meriah.skang macam da kurang.budak2 skang da xnk g ke funfair da.sume suke men PS2,icebox ntah ape lg jenis game yg ade lg la....anak2 akak saya puas main permainan yg ade kat funfair tu..sume benda die nak maen.blh tahan gak la duit akak saya melayang...tp xpe,just utk fun kan anak2...pas abes jek dieorg maen,kami pun pulang dgn tergmbarnyer kepenatan pd muke masing2...sampai jek umah my ank sdare bergaduh plak berebut permainan...aishh,pekak gak la telinge saye dgr dieorg nanges.tapi nak wat cmne,itula ragam budak2..ape2 pon saya sayang ank2 sdare saya...mmuahh...


 Lots of Luvs...-NissAyun-

0 comments: