CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday 25 December 2011

::Maldives Percutian yang Indah::

Assalamualaikum kawan2..lama sgt dah saya tak update blog ni...maklumla bz sgt skang..keje n study lagi..so, sempena cuti hujung tahun ni,saya update blog dengan tempat yang menarik utk bercuti..
kebiasaannya korang bercuti hujung tahun kat mana ye??mesti Langkawi,Penang,Port Dickson,Singapore or macam2 tempat lagi yang menarik kan.
So, arini saya nak share some input pasal percutian yang indah di Maldives Island. Maldives ni terletak di Lautan Hindi dan tak jauh 700km dari Sri Lanka..
Emm..pulau ni sangat2 la cantik..so sesuai sgtla untuk bercuti or kepada sesiapa yang nak honeymoon kat cni..tempat ni mmg best..dengan suasana yang nyaman,pulau yang indah..sgt sesuai utk releasekan tension or pnt...
Tapi,if korang nk bercuti kat cni,make sure poket bg penuh la..sbb kebanyakkan tempat kat maldives ni mahal2...hotel nya pon mahal..tapi sangat puas ati la sbb hotel nya sungguh cantek..lantai hotel tu transparent taw..blh nmpk air laut nya yang kebiruan tu..sangat2 cantek ciptaan Tuhan.
So,saya share sikitla some pics utk korang tgk tmpt maldives tu..saya pon belum pnh jejakkan kaki ke sane lg..InsyAllah jika diberikan rezeki,akan ke sana..Nak taw?? Maldives Island ni adalah salah 1 tempat idaman saya..sy berharap sgt dpt honeymoon kat cni nanti..
InsyAllah..aminn.. -NissAyun-





0 comments: